niedziela, 7 grudnia 2014

Poradnik 1# - Jak zrobić tło na pixlr.com ( dla początkujących )

Cześć, mam dla Was dzisiaj poradnik. Poradnik dla początkujących.

1. Wchodzimy na PIXLR.COM
2. Wybieramy pixlr editor
3. Klikamy w Utwórz nowy obrazek. Zmieniamy rozmiary na 851x315.




4. Wchodzimy w WARSTWA -> UTWÓRZ OBRAZEK JAKO WARSTWĘ i wybieramy zdjęcie. Powtarzamy ten krok aż będziemy mieć wszystkie trzy zdjęcia ( oczywiście zdjęć może być tyle ile chcesz, ja mam trzy ).


 5. Układamy zdjęcia tak aby ich krawędzie na siebie zachodziły ( aby wybrać zdjęcie, które chcesz przesunąć z prawej strony jest okno Warstw, wybierz stamtąd warstwę i działaj Aby zmienić rozmiar zdjęcia wybierz u góry REDAGUJ -> PRZEKSZTAŁĆ SWOBODNIE

6. Wybieramy GUMKĘ ( przybornik, lewa strona ) i wybieramy jej wielkość i kształt.





7. Zmazujemy krawędzie, i gotowe, wystarczy zapisać.



Po skończeniu wygląda to tak:




Wszelkie pytania w komentarzach :) Mam nadzieję, że przydało się :D

mój e-mail swiatgrafikow@onet.pl
jeżeli też interesujesz się grafiką i chciałbyś/chciała pomagać innym w rozwijaniu się, napisz na maila do mnie to może razem poprowadzimy tego bloga :)

Pozdrawiam :*

1 komentarz: