sobota, 6 grudnia 2014

Witam na nowym blogu!

Witam, ponieważ zauważyłam, że coraz więcej osób zaczęło się interesować grafiką komputerową, założyłam blog, właśnie o tym.
Znajdziecie tu wszystko co jest potrzebne do grafiki. Sesje, teksturki, stocki, i dużo, dużo więcej. Będą się również pojawiać instrukcje jak wykonywać np. nagłówki. Uprzedzam, że te instrukcje nie będą dotyczyć programów płatnych, np photoshop. Ja korzystam z gimpa i z pixlr.com, najczęściej. Używam również innych, ale to są moje ulubione. Nie polecam pizapa ponieważ to program dla początkujących. Jeżeli jesteś początkującym, to i tak nie korzystaj z tego programu, polecam te wcześniej wymienione. Jeżeli będziesz miał/miała trudności, to napisz na moją pocztę swiatgrafikow@onet.pl. A ja wszystko wytłumaczę, odpiszę, lub wstawię post na blogu z instrukcją.

Jeżeli chcecie pobrać sobie gimpa, to polecam go pobierać na dobreprogramy.pl. Najlepiej wersję 2.8.14 - ja jej używam. Program pixlr to właściwie strona internetowa, więc pobieranie nie jest możliwe, myślę że to lepiej ( przynajmniej trochę miejsca na dysku zaoszczędzisz) .

To  tyle w pierwszym poście, wszelkie pytania w komentarzach, lub piszcie na swiatgrafikow@onet.pl

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz